2015年12月15日 星期二

信任自己

間唔中都有人唔覺意都會打擊左我既信念,當然知道得自己信念既人,都係家人、老友或者身邊果個。

有次我女人話我成日見跌市都咁開心,係咁掃貨,最緊要係買完又未有錢賺,仲要再跌下添,不如儲起d銀紙黎去玩轉長途旅行或者買樓好過喇,突然之間成盆冷水淋埋黎*.*。我當然無反駁她喇,因為我自知無法講贏她,唯有用我既耐性等我d股仔幫我慢慢封住她把口喇。
如果我跟隨我女人既意思,我同佢可以好開心咁做一對消費者,去下旅遊、開大餐、去睇下樓......但我諗深一層,我唔可以咁即時享樂,眼光睇得咁短,因為我深信時間就係金錢,先得果廿o零歲,應該好好咁運用呢個複息效應黎儲蓄下d大籃籌先岩,所以我選擇繼續信自己,唔知大家有無同感呢?:)

9 則留言:

  1. 問:「請指教點解咁睇好渣打?」
    答: 沒有看好不看好, 只因我是它的老板 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒持有渣打,我持有5號,但我見兩者股價差不多,如果係我都會再增持5號。出於好奇,先請教下對渣打既睇法

      刪除
  2. 信任自已, 你的想法是對的. 我為何知道是對? 因為我是過來人, 自由嫂當年對我攪投資全無興趣甚至有不相信, 但今天她跟我一同投資, 了解現金流才是正道, 還幫外母儲股票及現金流.

    回覆刪除
  3. 我都堅持緊,一起努力

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要信自己可以達成,動力才能源源不絕

      刪除
  4. 如果2幾歲有你呢d思想,依家我應該唔駛做la

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有被動收入係可以輕鬆打工,但係我既理想係不斷堅持下去,唔會取消工作既念頭。
      當然工作方面亦希望轉型為老闆或合夥人,繼續努力步向另一個成功之道:)

      刪除